loading...

دانلود پروژه و پایان نامه و مقاله

آلفای کرونباخ برای فرضیات, ارتباط با مراجعه کنندگان, بقای سازمان, تجارت B2B در سازمان ها, جلب رضایت مشتری, فرایند سنجش رضایتمندی مشتریان نهایی, مدیریت ارتباط

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود حل المسائل معادلات دیفرانسیل گرینبرگ 0 467 admin
دانلود حل المسائل معادلات دیفرانسیل و سیستم های دینامیکی پرکو 0 435 admin
دانلود حل المسائل معماری کامپیوتر جان هنسی 0 407 admin
دانلود حل المسائل مقدمه ای بر الگوریتم ها 0 414 admin
دانلود حل المسائل جبر خطی استرانگ 0 376 admin
دانلود حل المسائل جبر مجرد کیث نیکولسون 0 442 admin
حل المسائل کتاب منطق مری برگمن 0 402 admin
دانلود حل المسائل آشکارسازی و اندازه گیری پرتوها گلن نال 0 390 admin
دانلود حل المسائل ریاضیات برای مهندسی و علوم طبیعی کاربردهای محاسباتی در Maple و Math 0 386 admin
دانلود حل المسائل شبکه های عصبی مصنوعی بایا یگنانارایانا 0 460 admin
دانلود حل المسائل قطعات الکترونیکی نیمه هادی بن استریتمن 0 437 admin
دانلود حل المسائل قطعات نیمه رسانا فیزیک و تکنولوژی سایمون زی 0 423 admin
دانلود حل المسائل مبانی تولید مدرن موادو فرآیندها و سیستم ها 0 412 admin
دانلود حل المسائل مبانی کنترل و بهبود کیفیت میترا 0 395 admin
دانلود حل المسائل مکانیک و کنترل ربات گوپتا 0 385 admin
دانلود حل المسائل اصول مخابرات راجر زیمر 0 420 admin
دانلود حل المسائل اپتیک گری و نایت 0 399 admin
دانلود حل المسائل تئوری کنترل بهینه و کاربردهای آن در مدیریت 0 409 admin
دانلود حل المسائل تابش الکترومغناطیسی کلاسیک 0 415 admin
مقاله مدیریت انرژی در سیستم های DC در ساختمان با استفاده از سرویس مدل وسایل نقلیه 0 417 admin

دانلود مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در تجارت الکترونیک یک شرکت

سعید کیانی بازدید : 501 22 / 02 / 1395 نظرات ()

شرح مختصر : با توجه به اینکه امروزه برقراری مدیریت ارتباط با مشتری با توجه به تجارت B2B در سازمان ها به امری حیاتی برای بقای سازمان تبدیل شده اند و توجه به مشتریان و حفظ آن ها و پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری به تجارت B2B از مهمترین مسائلی هستند که مدیران خواهان برطرف شدن آنها در زمان مناسب می باشد. بنابراین با اجرای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با توجه به تجارت B2B سعی میشود از تمام پتانسیل های موجود هر مشتری بهترین استفاده صورت گیرد، زیرا هزینه بدست آوردن مشتری جدید بیشتر از هزینه جلب رضایت مشتری موجود و استفاده از این پتانسیل است.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
تبلیغات
Rozblog.com رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس سایت ساز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 812
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 633
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 146
  • بازدید امروز : 512
  • باردید دیروز : 359
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,200
  • بازدید ماه : 16,920
  • بازدید سال : 236,973
  • بازدید کلی : 1,631,438
  • کدهای اختصاصی