loading...

دانلود پروژه و پایان نامه و مقاله

آلفای کرونباخ برای فرضیات, ارتباط با مراجعه کنندگان, بقای سازمان, تجارت B2B در سازمان ها, جلب رضایت مشتری, فرایند سنجش رضایتمندی مشتریان نهایی, مدیریت ارتباط

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آیا می خواهید تجارت تعمیر تلویزیون را راه اندازی کنید؟ 1 27 bahman00
دانلود حل المسائل معادلات دیفرانسیل گرینبرگ 0 591 admin
دانلود حل المسائل معادلات دیفرانسیل و سیستم های دینامیکی پرکو 0 555 admin
دانلود حل المسائل معماری کامپیوتر جان هنسی 0 522 admin
دانلود حل المسائل مقدمه ای بر الگوریتم ها 0 539 admin
دانلود حل المسائل جبر خطی استرانگ 0 487 admin
دانلود حل المسائل جبر مجرد کیث نیکولسون 0 558 admin
حل المسائل کتاب منطق مری برگمن 0 508 admin
دانلود حل المسائل آشکارسازی و اندازه گیری پرتوها گلن نال 0 504 admin
دانلود حل المسائل ریاضیات برای مهندسی و علوم طبیعی کاربردهای محاسباتی در Maple و Math 0 492 admin
دانلود حل المسائل شبکه های عصبی مصنوعی بایا یگنانارایانا 0 572 admin
دانلود حل المسائل قطعات الکترونیکی نیمه هادی بن استریتمن 0 550 admin
دانلود حل المسائل قطعات نیمه رسانا فیزیک و تکنولوژی سایمون زی 0 541 admin
دانلود حل المسائل مبانی تولید مدرن موادو فرآیندها و سیستم ها 0 528 admin
دانلود حل المسائل مبانی کنترل و بهبود کیفیت میترا 0 503 admin
دانلود حل المسائل مکانیک و کنترل ربات گوپتا 0 512 admin
دانلود حل المسائل اصول مخابرات راجر زیمر 0 552 admin
دانلود حل المسائل اپتیک گری و نایت 0 508 admin
دانلود حل المسائل تئوری کنترل بهینه و کاربردهای آن در مدیریت 0 505 admin
دانلود حل المسائل تابش الکترومغناطیسی کلاسیک 0 534 admin

دانلود مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در تجارت الکترونیک یک شرکت

سعید کیانی بازدید : 532 22 / 02 / 1395 نظرات (0)

شرح مختصر : با توجه به اینکه امروزه برقراری مدیریت ارتباط با مشتری با توجه به تجارت B2B در سازمان ها به امری حیاتی برای بقای سازمان تبدیل شده اند و توجه به مشتریان و حفظ آن ها و پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری به تجارت B2B از مهمترین مسائلی هستند که مدیران خواهان برطرف شدن آنها در زمان مناسب می باشد. بنابراین با اجرای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با توجه به تجارت B2B سعی میشود از تمام پتانسیل های موجود هر مشتری بهترین استفاده صورت گیرد، زیرا هزینه بدست آوردن مشتری جدید بیشتر از هزینه جلب رضایت مشتری موجود و استفاده از این پتانسیل است.

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 812
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 650
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 547
  • بازدید امروز : 1,115
  • باردید دیروز : 1,242
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 5,741
  • بازدید ماه : 21,559
  • بازدید سال : 135,146
  • بازدید کلی : 1,818,304
  • کدهای اختصاصی