loading...
دانلود پروژه و پایان نامه و مقاله
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آیا می خواهید تجارت تعمیر تلویزیون را راه اندازی کنید؟ 1 392 bahman00
دانلود حل المسائل معادلات دیفرانسیل گرینبرگ 0 911 admin
دانلود حل المسائل معادلات دیفرانسیل و سیستم های دینامیکی پرکو 0 873 admin
دانلود حل المسائل معماری کامپیوتر جان هنسی 0 837 admin
دانلود حل المسائل مقدمه ای بر الگوریتم ها 0 854 admin
دانلود حل المسائل جبر خطی استرانگ 0 792 admin
دانلود حل المسائل جبر مجرد کیث نیکولسون 0 947 admin
حل المسائل کتاب منطق مری برگمن 0 809 admin
دانلود حل المسائل آشکارسازی و اندازه گیری پرتوها گلن نال 0 812 admin
دانلود حل المسائل ریاضیات برای مهندسی و علوم طبیعی کاربردهای محاسباتی در Maple و Math 0 807 admin
دانلود حل المسائل شبکه های عصبی مصنوعی بایا یگنانارایانا 0 890 admin
دانلود حل المسائل قطعات الکترونیکی نیمه هادی بن استریتمن 0 840 admin
دانلود حل المسائل قطعات نیمه رسانا فیزیک و تکنولوژی سایمون زی 0 825 admin
دانلود حل المسائل مبانی تولید مدرن موادو فرآیندها و سیستم ها 0 854 admin
دانلود حل المسائل مبانی کنترل و بهبود کیفیت میترا 0 811 admin
دانلود حل المسائل مکانیک و کنترل ربات گوپتا 0 804 admin
دانلود حل المسائل اصول مخابرات راجر زیمر 0 851 admin
دانلود حل المسائل اپتیک گری و نایت 0 812 admin
دانلود حل المسائل تئوری کنترل بهینه و کاربردهای آن در مدیریت 0 823 admin
دانلود حل المسائل تابش الکترومغناطیسی کلاسیک 0 844 admin
سعید کیانی بازدید : 607 1395/12/18 نظرات (0)

دانلود پروژه سیستم تعلیق خودرو برای یک چرخ

قالب بندی : Word-PDF

تعداد صفحات : ۲۸

شرح مختصر :  در سیستم تعلیق ایستا هیچ منبع انرژی بیرونی وجود نداشته و این سیستم تنها توانایی بازیابی و میرایش انرژی را دارد. بنابراین اثرات ناخواسته و ناراحت کننده حرکات غلتش بدنه در هنگام چرخش خودرو ، کله زدن بدنه در هنگام شتاب گیری و ترمزدهی ، بلند شدن و جابه جایی مانای بدنه نسبت به سیستم تعلیق در هنگام چرخش پایدار خودرو و … هیچگاه از بین نمی رود.از انجا که در این سیتم منبع انرژی بیرونی وجود ندارد ، بنابراین ساده ، ارزان و قابل اعتماد است در بیشتر این سیستم ها مقادیر سختی فنر و میرایی لرزه گیر ثابت بوده و با برگزیدن ضرایب مناسب و کاهش بلندی گرانیگاه خودرو می توان به کیفیت خوش سواری و فرمان پذیری خوبی دست یافت.فنر نرم بر واکنش شتاب گیری ، ترمز گیری و چرخش خودرو تاثیرات منفی دارد .

سیستم تعلیق پویا برای نیل به شرایط آرمانی سواری و فرمان پذیری خودرو ایجاد گردیده است. در حالت آرمانی آنچه که از سیستم تعلیق خودرو انتظار می رود ، فراهم کردن پایداری حرکت و فرمان پذیری خودرو همراه با تامین آرامش و خوش سواری می باشد. اما در عمل این دو ویژگی در تقابل با یکدیگر بوده و هر یک سیستم تعلیقی با پارامترهای متضاد نسبت به دیگری طلب می کند . خوش سواری مناسب نیازمند یک سیستم تعلیق نرم بوده ، حال آنکه دستیابی به فرمان پذیری بالا نیازمند یک سیستم تعلیق سخت است . ایده بکارگیری سیستم های تعلیق پویا به منظور ایجاد آزادی عمل بیشتر در طراحی سیستم های تعلیق و دستیابی همزمان به فرمان پذیری و خوش سواری بهتر شکل گرفته است .

 

فهرست :

مقدمه

مدلسازی

پاسخ پله سیستم ها

پاسخ ضربه سیستم ها

معادلات فضای حالت

تحلیل پایداری سیستم با روش روث

اغتشاش

مکان هندسی ریشه ها

نمودار بود

نمودار نایکوییست

وارد کردن تاخیر  ثانیه ومشاهده نمودار نایکوییست

 


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 890
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 673
  • آی پی امروز : 348
  • آی پی دیروز : 368
  • بازدید امروز : 1,056
  • باردید دیروز : 1,492
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 10,695
  • بازدید ماه : 30,721
  • بازدید سال : 467,337
  • بازدید کلی : 2,727,236
  • کدهای اختصاصی