close
تبلیغات در اینترنت
مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در تجارت الکترونیک یک شرکت
تبلیغات شما تبلیغات شما

ناحیه کاربری

نام کاربری :
رمز عبور :
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : * کد امنیتیبارگزاری مجدد

آمار سایت

    آمار مطالب
    کل مطالب : 797
    کل نظرات : 6
    آمار کاربران
    افراد آنلاین : 5
    تعداد اعضا : 575

    کاربران آنلاین

    آمار بازدید
    بازدید امروز : 260
    باردید دیروز : 477
    گوگل امروز : 0
    گوگل دیروز : 0
    بازدید هفته : 3,588
    بازدید ماه : 18,766
    بازدید سال : 28,463
    بازدید کلی : 594,055

آرشیو

خبرنامه

    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود


عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود حل المسائل معادلات دیفرانسیل گرینبرگ 0 27 admin
دانلود حل المسائل معادلات دیفرانسیل و سیستم های دینامیکی پرکو 0 30 admin
دانلود حل المسائل معماری کامپیوتر جان هنسی 0 22 admin
دانلود حل المسائل مقدمه ای بر الگوریتم ها 0 30 admin
دانلود حل المسائل جبر خطی استرانگ 0 22 admin
دانلود حل المسائل جبر مجرد کیث نیکولسون 0 22 admin
حل المسائل کتاب منطق مری برگمن 0 29 admin
دانلود حل المسائل آشکارسازی و اندازه گیری پرتوها گلن نال 0 24 admin
دانلود حل المسائل ریاضیات برای مهندسی و علوم طبیعی کاربردهای محاسباتی در Maple و Math 0 30 admin
دانلود حل المسائل شبکه های عصبی مصنوعی بایا یگنانارایانا 0 23 admin
دانلود حل المسائل قطعات الکترونیکی نیمه هادی بن استریتمن 0 26 admin
دانلود حل المسائل قطعات نیمه رسانا فیزیک و تکنولوژی سایمون زی 0 31 admin
دانلود حل المسائل مبانی تولید مدرن موادو فرآیندها و سیستم ها 0 24 admin
دانلود حل المسائل مبانی کنترل و بهبود کیفیت میترا 0 22 admin
دانلود حل المسائل مکانیک و کنترل ربات گوپتا 0 19 admin
دانلود حل المسائل اصول مخابرات راجر زیمر 0 20 admin
دانلود حل المسائل اپتیک گری و نایت 0 30 admin
دانلود حل المسائل تئوری کنترل بهینه و کاربردهای آن در مدیریت 0 36 admin
دانلود حل المسائل تابش الکترومغناطیسی کلاسیک 0 29 admin
مقاله مدیریت انرژی در سیستم های DC در ساختمان با استفاده از سرویس مدل وسایل نقلیه 0 32 admin

دانلود مقاله مدیریت ارتباط با مشتری در تجارت الکترونیک یک شرکت

شرح مختصر : با توجه به اینکه امروزه برقراری مدیریت ارتباط با مشتری با توجه به تجارت B2B در سازمان ها به امری حیاتی برای بقای سازمان تبدیل شده اند و توجه به مشتریان و حفظ آن ها و پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری به تجارت B2B از مهمترین مسائلی هستند که مدیران خواهان برطرف شدن آنها در زمان مناسب می باشد. بنابراین با اجرای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری با توجه به تجارت B2B سعی میشود از تمام پتانسیل های موجود هر مشتری بهترین استفاده صورت گیرد، زیرا هزینه بدست آوردن مشتری جدید بیشتر از هزینه جلب رضایت مشتری موجود و استفاده از این پتانسیل است.







براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی : *

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
نام کاربری :
رمز عبور :
  • 272 نفر

برچسب ها

مطالب پیشنهادی ما

دیدگاه های شما

ارسال نظر

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود) (لازم)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) :S
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
کد امنیتیرفرش کد امنیتی

تبلیغات شما تبلیغات شما

تبادل لینک هوشمند

کدهای اختصاصی