admin

ارسالها : | 325 |
عضويت : | 10 /4 /1394 |
|
ترجمه مقاله تشخیص فاکتورهای کلیدی تأثیر گذار بر روی رفتار خرید مشتری، در زمینه ی خرید
عنوان انگلیسی مقاله: Identifying Key factors affecting consumer purchase behavior in an online shopping contextعنوان فارسی مقاله: ترجمه مقاله تشخیص فاکتورهای کلیدی تأثیر گذار بر روی رفتار خرید مشتری، در زمینه ی خرید آنلاین دسته: مقالات علمی و ISI فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش) تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18 ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد. چکیده: از آنجایی که تراکنش های خرید در دنیای واقعی، بر مبنای فعالیت های رو دو رو بین مشتری و پرسنل سرویس میباشد، تعاملات در تجارت الکترونیکی غالباٌ در وب سایت فروشنده اتفاق میافتد. در این مطالعه به بررسی روابط بین مشخصه های متعدد خرید آنلاین و رفتار خرید مشتری پرداخته شده است. نتایج مطالعه ی آنلاین با 602 مشتری کره ای از یک فروشگاه کتاب آنلاین ، حاکی از این بود که اطلاعات کیفیت، کیفیت واسط کاربری و دیدگاه امنیت، بر روی رضایتمندی اطلاعات و مزایای رابطه ای تأثیر داشته، که این به نوبه ی خود به میزان قابل ملاحظه ای مرتبط با تعهد سایت مصرف کننده و رفتار خرید واقعی میباشد.  . جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید
|
|
سه شنبه 03 فروردین 1395 - 11:56 |
|