loading...
دانلود پروژه و پایان نامه و مقاله
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
آیا می خواهید تجارت تعمیر تلویزیون را راه اندازی کنید؟ 1 325 bahman00
دانلود حل المسائل معادلات دیفرانسیل گرینبرگ 0 859 admin
دانلود حل المسائل معادلات دیفرانسیل و سیستم های دینامیکی پرکو 0 819 admin
دانلود حل المسائل معماری کامپیوتر جان هنسی 0 793 admin
دانلود حل المسائل مقدمه ای بر الگوریتم ها 0 803 admin
دانلود حل المسائل جبر خطی استرانگ 0 735 admin
دانلود حل المسائل جبر مجرد کیث نیکولسون 0 894 admin
حل المسائل کتاب منطق مری برگمن 0 760 admin
دانلود حل المسائل آشکارسازی و اندازه گیری پرتوها گلن نال 0 760 admin
دانلود حل المسائل ریاضیات برای مهندسی و علوم طبیعی کاربردهای محاسباتی در Maple و Math 0 751 admin
دانلود حل المسائل شبکه های عصبی مصنوعی بایا یگنانارایانا 0 834 admin
دانلود حل المسائل قطعات الکترونیکی نیمه هادی بن استریتمن 0 792 admin
دانلود حل المسائل قطعات نیمه رسانا فیزیک و تکنولوژی سایمون زی 0 769 admin
دانلود حل المسائل مبانی تولید مدرن موادو فرآیندها و سیستم ها 0 806 admin
دانلود حل المسائل مبانی کنترل و بهبود کیفیت میترا 0 759 admin
دانلود حل المسائل مکانیک و کنترل ربات گوپتا 0 754 admin
دانلود حل المسائل اصول مخابرات راجر زیمر 0 800 admin
دانلود حل المسائل اپتیک گری و نایت 0 761 admin
دانلود حل المسائل تئوری کنترل بهینه و کاربردهای آن در مدیریت 0 769 admin
دانلود حل المسائل تابش الکترومغناطیسی کلاسیک 0 789 admin
سعید کیانی بازدید : 583 1395/07/14 نظرات (0)

 

 

 

 

دسته بندی

مهندسی برق
فرمت فایل PDF-Word
حجم فایل 21.52 MB
تعداد صفحات فایل 110
قیمت 10000 تومان

 

ماشین‌های القایی نسبتاً ارزان و مقاوم هستند زیرا آن‌ها را می‌توان بدون حلقه‌های لغزان یا کموتاتور ساخت. این ماشین‌ها بصورت گسترده ای در کاربردهای صنعتی استفاده می‌شوند. بدین خاطر باید توجه بیشتری به کنترل موتور القایی برای شروع به کار، ترمز کردن، عملکرد چهار ناحیه ای و غیره نمود. کنترل حلقه باز ماشین با فرکانس متغیر ممکن است هنگامی که موتور عملکردی در گشتاور پایدار با نیاز به تنظیم سرعت دارد، درایو با تغییر سرعت رضایت بخشی را ارائه دهد. اما زمانی که به یک درایو با پاسخ دینامیکی سریع و سرعت صحیح یا کنترل گشتاور نیاز است یک کنترل حلقه باز، رضایت بخش نیست.

 

فهرست مطالب

فصل ۱-   قاعده کلی کنترل برداری یا کنترل جهت یابی میدان موتور القایی (FOC)

۱-۱-   کنترل اسکالر

۱-۲-   کنترل برداری یا کنترل جهت یابی میدان

۱-۳-   کنترل جهت یابی میدان موتورهای القایی

۱-۳-۱-     تبدیل متعامد

۱-۳-۲-     تبدیل کلارک

۱-۳-۳-     تبدیل پارک و معکوس تبدیل پارک

۱-۴-   مدل دینامیکی موتور القایی

۱-۵-   طرح اساسی کنترل جهت‌یابی میدان

۱-۶-   کنترل مستقیم جهت یابی میدان

۱-۷-   کنترل غیر مستقیم جهت یابی میدان

۱-۸-   کنترل سرعت متغیر ماشین القایی

۱-۹-   تکنولوژی کنترل بدون حسگر سرعت ماشین‌های القایی

فصل ۲-   روش ‌هایی برای کنترل سرعت درایوهای AC بدون حسگر سرعت

۲-۱-   مقدمه

۲-۲-     دینامیک ماشین

۲-۲-۱-     معادلات اساسی

۲-۲-۲-     دیاگرام گذر سیگنال مختلط

۲-۲-۳-     محدودیت‌ها

۲-۳-   درایوهایی برای تعدیل نیازمندی‌های دینامیکی

۲-۳-۱-     تخمین بر اساس نیروی ضدمحرکه

۲-۳-۲-     کنترل ولت بر هرتز ثابت

۲-۳-۳-     تخمین سرعت بر پایه هارمونیک‌های فضایی

۲-۴-   عملکرد سطح بالای درایوها

۲-۴-۱-     جهت‌یابی میدان رتور

۲-۴-۲-     سیستم تطبیقی مدل مرجع (MRAS)

۲-۴-۳-     کنترل پیش خور (فید فوروارد) ولتاژهای استاتور

۲-۴-۴-     تخمین شار رتور و جریان گشتاور

۲-۴-۵-     جهت یابی شار استاتور

۲-۵-   رؤیتگرهای تطبیقی

۲-۵-۱-     رؤیتگر غیر خطی مرتبه کامل

۲-۵-۲-     رویتگر مد لغزشی

۲-۵-۳-     کالمن فیلتر توسعه یافته

۲-۵-۴-       رؤیتگر غیرخطی کاهش مرتبه یافته

۲-۶-   تخمین‌گرهای هوشمند

۲-۶-۱-     تخمین‌گر عصبی سرعت آموزش بلادرنگ

۲-۶-۲-     تخمین‌گر مبتنی بر کنترل کننده فازی

۲-۷-   انتخاب الگوریتم تخمین سرعت بدون حس‌گر

فصل ۳-    سیستم تطبیقی مدل مرجع MRAS

۳-۱-   مقدمه

۳-۲-   کنترل تطبیقی

۳-۳-   روش‌های کنترل تطبیقی

۳-۳-۱-     جدول بندی بهره

۳-۳-۲-     رگولاتورهای خود تنظیم

۳-۳-۳-     کنترل دوگان

۳-۳-۴-     سیستم تطبیقی مدل مرجع

۳-۴-   روش های کنترل برداری موتور القایی بدون سنسور سرعت مبتنی بر MRAS

۳-۴-۱-     کنترل برداری موتور القایی بدون حسگر سرعت در سرعت‌های خیلی پایین

۳-۴-۲-     سیستم کنترل

۳-۴-۳-     موتور القایی

۳-۴-۴-     کنترل مجزا

۳-۴-۵-     مدل شار رتور

۳-۴-۶-     استراتژی کنترل

۳-۴-۷-     کنترل تطبیقی مدل مرجع مبتنی بر شار رتور

۳-۴-۸-     کنترل تطبیقی مدل مرجع مبتنی بر نیروی ضد محرکه الکتریکی (bemf)

۳-۴-۹-     MRAC پیشنهادی مبتنی بر جریان های استاتور

فصل ۴-   شبیه‌سازی و ارائه نتایج کنترل سرعت بدون حسگر سرعت

۴-۱-   مقدمه

۴-۲-   شبیه‌سازی کنترل برداری بدون حسگر سرعت موتور القایی

۴-۲-۱-     مدل‌سازی موتور القایی

۴-۲-۲-     مدل منبع تغذیه – اینورتر

۴-۲-۳-     مدل سیستم کنترل

۴-۳-   اعمال ورودی‌ ها و بررسی نتایج

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 889
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 671
  • آی پی امروز : 502
  • آی پی دیروز : 293
  • بازدید امروز : 3,516
  • باردید دیروز : 2,086
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 13,272
  • بازدید ماه : 47,343
  • بازدید سال : 295,003
  • بازدید کلی : 2,554,902
  • کدهای اختصاصی