loading...

دانلود پروژه و پایان نامه و مقاله

پاسخ پله سیستم ,پاسخ ضربه سیستم,پروژه سیستم تعلیق خودرو,پروژه مهندسی مکانیک,تحلیل پایداری سیستم با روش روث,سیستم تعلیق ایستا,سیستم تعلیق پویا,سیستم تعلیق خودرو,

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
دانلود حل المسائل معادلات دیفرانسیل گرینبرگ 0 537 admin
دانلود حل المسائل معادلات دیفرانسیل و سیستم های دینامیکی پرکو 0 497 admin
دانلود حل المسائل معماری کامپیوتر جان هنسی 0 464 admin
دانلود حل المسائل مقدمه ای بر الگوریتم ها 0 486 admin
دانلود حل المسائل جبر خطی استرانگ 0 431 admin
دانلود حل المسائل جبر مجرد کیث نیکولسون 0 500 admin
حل المسائل کتاب منطق مری برگمن 0 458 admin
دانلود حل المسائل آشکارسازی و اندازه گیری پرتوها گلن نال 0 449 admin
دانلود حل المسائل ریاضیات برای مهندسی و علوم طبیعی کاربردهای محاسباتی در Maple و Math 0 438 admin
دانلود حل المسائل شبکه های عصبی مصنوعی بایا یگنانارایانا 0 522 admin
دانلود حل المسائل قطعات الکترونیکی نیمه هادی بن استریتمن 0 494 admin
دانلود حل المسائل قطعات نیمه رسانا فیزیک و تکنولوژی سایمون زی 0 481 admin
دانلود حل المسائل مبانی تولید مدرن موادو فرآیندها و سیستم ها 0 475 admin
دانلود حل المسائل مبانی کنترل و بهبود کیفیت میترا 0 448 admin
دانلود حل المسائل مکانیک و کنترل ربات گوپتا 0 455 admin
دانلود حل المسائل اصول مخابرات راجر زیمر 0 495 admin
دانلود حل المسائل اپتیک گری و نایت 0 455 admin
دانلود حل المسائل تئوری کنترل بهینه و کاربردهای آن در مدیریت 0 456 admin
دانلود حل المسائل تابش الکترومغناطیسی کلاسیک 0 483 admin
مقاله مدیریت انرژی در سیستم های DC در ساختمان با استفاده از سرویس مدل وسایل نقلیه 0 473 admin

دانلود پروژه سیستم تعلیق خودرو برای یک چرخ

سعید کیانی بازدید : 423 18 / 12 / 1395 نظرات ()

دانلود پروژه سیستم تعلیق خودرو برای یک چرخ

قالب بندی : Word-PDF

تعداد صفحات : ۲۸

شرح مختصر :  در سیستم تعلیق ایستا هیچ منبع انرژی بیرونی وجود نداشته و این سیستم تنها توانایی بازیابی و میرایش انرژی را دارد. بنابراین اثرات ناخواسته و ناراحت کننده حرکات غلتش بدنه در هنگام چرخش خودرو ، کله زدن بدنه در هنگام شتاب گیری و ترمزدهی ، بلند شدن و جابه جایی مانای بدنه نسبت به سیستم تعلیق در هنگام چرخش پایدار خودرو و … هیچگاه از بین نمی رود.از انجا که در این سیتم منبع انرژی بیرونی وجود ندارد ، بنابراین ساده ، ارزان و قابل اعتماد است در بیشتر این سیستم ها مقادیر سختی فنر و میرایی لرزه گیر ثابت بوده و با برگزیدن ضرایب مناسب و کاهش بلندی گرانیگاه خودرو می توان به کیفیت خوش سواری و فرمان پذیری خوبی دست یافت.فنر نرم بر واکنش شتاب گیری ، ترمز گیری و چرخش خودرو تاثیرات منفی دارد .

سیستم تعلیق پویا برای نیل به شرایط آرمانی سواری و فرمان پذیری خودرو ایجاد گردیده است. در حالت آرمانی آنچه که از سیستم تعلیق خودرو انتظار می رود ، فراهم کردن پایداری حرکت و فرمان پذیری خودرو همراه با تامین آرامش و خوش سواری می باشد. اما در عمل این دو ویژگی در تقابل با یکدیگر بوده و هر یک سیستم تعلیقی با پارامترهای متضاد نسبت به دیگری طلب می کند . خوش سواری مناسب نیازمند یک سیستم تعلیق نرم بوده ، حال آنکه دستیابی به فرمان پذیری بالا نیازمند یک سیستم تعلیق سخت است . ایده بکارگیری سیستم های تعلیق پویا به منظور ایجاد آزادی عمل بیشتر در طراحی سیستم های تعلیق و دستیابی همزمان به فرمان پذیری و خوش سواری بهتر شکل گرفته است .

 

فهرست :

مقدمه

مدلسازی

پاسخ پله سیستم ها

پاسخ ضربه سیستم ها

معادلات فضای حالت

تحلیل پایداری سیستم با روش روث

اغتشاش

مکان هندسی ریشه ها

نمودار بود

نمودار نایکوییست

وارد کردن تاخیر  ثانیه ومشاهده نمودار نایکوییست

 


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 812
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 639
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 109
  • بازدید امروز : 583
  • باردید دیروز : 493
  • گوگل امروز : 75
  • گوگل دیروز : 56
  • بازدید هفته : 1,076
  • بازدید ماه : 27,165
  • بازدید سال : 27,165
  • بازدید کلی : 1,710,323
  • کدهای اختصاصی